مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-16سياسي

«ممنوعیت ترافیکی» مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در کرمانشاه اعلام شد


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه، از محدودیت های ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهر کرمانشاه طی 26 آذرماه خبر داد.

- محمدرضا خشنودی، رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: برابر اعلام شورای تبلیعات اسلامی و هماهنگی های صورت گرفته مراسم عزاداری مردم استان کرمانشاه در قالب هیأت های مذهبی فردا یکشنبه 26 آذرماه در کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم در طول خیابان مدرس، حدفاصل خیابان آیت الله کاشانی تا مسجد جامع برگزار خواهد می شود، لذا در این راستا تمام خیابان های منتهی به شهید مدرس و آیت الله کاشانی از ساعت 7 صبح فردا توسط پلیس راهور زیرپوشش ترافیکی قرار خواهد گرفت.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: از ساعت 7 صبح فردا ورود و توقف خودروها در طول خیابان مدرس و آیت الله کاشانی ممنوع است و خودروهای پارک شده در این مسیر توسط خودروبر به پارکینگ منتقل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فردا در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و شهدای گمنام سفرهای درون شهری خود را به مقصد خیابان شهید مدرس و آیت الله کاشانی مدیریت کنند و نهایت همکاری با پلیس راهور شهر کرمانشاه را داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ممنوعیت ترافیکی» مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در کرمانشاه اعلام شد

«ممنوعیت ترافیکی» مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در کرمانشاه اعلام شد