مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-01سياسي

رییس فرهنگستان علوم پزشکی: مهاجرت پزشکان و سقف پرداختی نگران کننده است


مهاجرت پزشکان و سقف پرداخت های آن ها، بسیار نگران کننده است و اعتماد پزشکان به پشتیبانی نظام سلامت از آنها به عنوان حرفه مندان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، یکصدوششمین نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با حضور اعضای پیوسته این نهاد امروز تشکیل شد.

در این نشست سید علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی، گزارشی از فعالیت هایی که از مجمع عمومی تابستان صورت گرفته است را تقدیم حضور اعضای مجمع کرد و گفت: فرهنگستان در این مدت نشست هایی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه برگزار کرد و تلاش کردیم در کنار چهار ستادی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، ستاد سلامت نیز تشکیل شود که ماحصل آن تشکیل کمیسیون سلامت به سرپرستی حسن ابوالقاسمی از اعضای پیوسته فرهنگستان بود و امیدواریم این کمیسیون بتواند با کمک اعضای فرهنگستان به اهداف مهم خود در عرصه سلامت دست یابد.

مرندی خاطرنشان کرد: مهاجرت پزشکان و سقف پرداخت های آن ها، بسیار نگران کننده است و اعتماد پزشکان به پشتیبانی نظام سلامت از آنها به عنوان حرفه مندان کاهش یافته که ما در فرهنگستان در این زمینه، مکاتباتی با رییس جمهور داشته ایم و کار هایی در دولت جدید در حال انجام است و باید تلاش کنیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فرهنگستان علوم پزشکی: مهاجرت پزشکان و سقف پرداختی نگران کننده است

رییس فرهنگستان علوم پزشکی: مهاجرت پزشکان و سقف پرداختی نگران کننده است