مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:072023-11-27سياسي

کلیدواژه «امید» در زمان حاضر نیاز اصلی کشور است


مسؤول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه کلیدواژه «امید» در زمان حاضر نیاز اصلی کشور است، گفت: دشمن تلاش می کند که ناامیدی را در جامعه ترویج دهد اما بسیج با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالمهدی حق شناس امروز در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه حضرت امام(ره) با نگاه عمیق و دوراندیشی مدبرانه ای که داشتند در پنجم آذرماه سال پنجاه و هشت فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند، اظهار کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس از خود کارنامه درخشانی به جای گذاشت که برگ زرینی و افتخار بسیار بزرگی برای بسیج شد و از آن زمان تاکنون نیز بسیج محل اتفاقات و دستاوردهای بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در رضایت مندی عمومی و تزریق امید در جامعه، افزود: دشمن تلاش می کند که یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهد؛ اما بسیج با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد که این امیدآفرینی در حوزه خدمات رسانی به مردم به ویژه مردم محروم کشور است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه مازندران، یکی از وظایف جبهه متحد رسانه ای انقلاب  را امیدآفرینی برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیدواژه امید در زمان حاضر نیاز اصلی کشور و ملت انقلابی ایران است که علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیدواژه «امید» در زمان حاضر نیاز اصلی کشور است

کلیدواژه «امید» در زمان حاضر نیاز اصلی کشور است