مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-06سياسي

کمک کالایی 10 هزار تنی مردم ایران به نوار غزه


دبیر کل جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه بیش از 10 هزار تن کالای اساسی اهدایی مردم و دستگاه ها و کارخانجات و سمن ها برای کمک به غزه جمع آوری شده است، - ایسنا/گیلان دبیر کل جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه بیش از 10 هزار تن کالای اساسی اهدایی مردم و دستگاه ها و کارخانجات و سمن ها برای کمک به غزه جمع آوری شده است، تصریح کرد: 3000 تن به واسطه کشتی به نوار غزه منتقل شده و در حال پیگیری است.

یعقوب سلیمانی امروز، 15 آذرماه در حاشیه افتتاح داروخانه هلال احمر استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت روز جهانی داوطلب، با اشاره به نقش داوطلبان جمعیت هلال احمر در حوادث غزه، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از روزهای اول جنگ با تمام توان و مبتنی بر اصول اخلاقی در جهت کمک به مردم غزه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده است.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار تن کالای اساسی اهدایی مردم و دستگاه ها و کارخانجات و سمن ها برای کمک به غزه جمع آوری شده است، تصریح کرد: 3000 تن به واسطه کشتی به نوار غزه منتقل شده و در حال پیگیری است و مابقی آماده بارگیری است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر همچنین از کمک نقدی بیش از 97 میلیارد تومانی مردم برای غزه خبر داد و اضافه کرد: کمک های مردمی از زمانی که شماره حساب را اعلام کردیم، آغاز شده و روز به روز افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک کالایی 10 هزار تنی مردم ایران به نوار غزه

کمک کالایی 10 هزار تنی مردم ایران به نوار غزه