مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-26اقتصادي

دعوت از خیران برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد


قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم و خیران نیکوکار دعوت کرد تا با مشارکت و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، یاریگر نیازمندان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نواب ساجدیان در جلسه کارگروه جذب سپرده و کمک های مردمی و نحوه همکاری مشترک با مؤسسات خیریه با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در راستای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان تأسیس شده است.

   قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،  تصریح کرد: اقدامات صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در سرفصل های حمایتی کارگشایی، ودیعه تعمیرات و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی و ارائه تسهیلات درمانی و فرهنگی به نیازمندان جامعه است.

ساجدیان بیان کرد: ارائه خدمات بانکی همراه بانک و اینترنت بانک متصل به شبکه شتاب کشور، صدور کارت بانکی آنی، صدور کارت هدیه آنی، صدور بن کارت، فعال نمودن اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک، انجام حواله ساتنا و پایا و ارائه خدمات غیرحضوری از جمله خدماتی است که این صندوق ارائه می دهد.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران، شرکتها، کارخانجات، اصناف و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از خیران برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد

دعوت از خیران برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد