مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-28سياسي

ترک فعل مدیران دستگاه های اداری در حوزه مبارزه با فساد قابل پذیرش نیست


مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد گفت: دستگاه های اجرایی و اداری به موجب این قانون و سایر قوانین مرتبط موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی صالحی در نشست هم اندیشی با مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی ،امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری استان با اشاره به بحث انتخابات و توصیه ها و هشدارهای مکرر به عدم دخالت مدیران و کارکنان ادارات به مسائل سیاسی گفت : زمینه آموزش مدیران و کارکنان ادارت جهت آشنایی با قانون سلامت اداری با هدف جلوگیری از تخلفات امری اجتناب ناپذیر است که با برنامه ریزی های بعمل آمده تعدادی از ادارات آموزش های لازم را برگزار کردند و در برخی ادارات هم قبل از پایان امسال برگزار می شود.

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه های اداری و اجرایی کشور به موجب قانون ارتقای سلامت نظام اداری موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند.

وی به اقدامات سازمان بازرسی در ورود به حوزه قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد اشاره کرد و ادامه داد: بازرسی کل استان از هرگونه همکاری و تعامل فی مابین با بازرسی استانداری در موضوعات مختلف که منجر به تسریع در رفع مشکلات مردم شود استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران دستگاه های اداری در حوزه مبارزه با فساد قابل پذیرش نیست

ترک فعل مدیران دستگاه های اداری در حوزه مبارزه با فساد قابل پذیرش نیست