مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 06:502023-11-24سياسي

نهضت سربداران، تجلی ظلم ستیزی و اسلام خواهی است


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دومین همایش ملی سربداران گفت: نهضت سرداران تحقق و تجلی عینی از روحیه جوانمردی، ظلم ستیزی و اسلام خواهی و تکریم فضایل انسانی است که ریشه در تار و پود این ملت سربلند دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دومین همایش ملی سربداران گفت: نهضت سرداران تحقق و تجلی عینی از روحیه جوانمردی، ظلم ستیزی و اسلام خواهی و تکریم فضایل انسانی است که ریشه در تار و پود این ملت سربلند دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در متن این پیام که به مناسبت کنگره ملی سربداران صادر شده و شامگاه دوم آذرماه در جشنواره آیینی این همایش قرائت شد، آورده است: ملت سلحشور ایران سرشار از جلوه های رشادت و ایثار و قیام علیه مستبدان و زورگویان و جور ظالمان بوده که این امر در روحیه عدالت جویی و حق طلبی آنان عجین شده است.

گنجینه افتخارات این مرز و بوم با حماسه آفرینی های بی شمار و در جای جای جغرافیای پهناور ایران مزین یافته است و قیام همیشه جاوید سربداران که با بهره مندی از آموزه ها و میراث ارزشمند دیانت و تشیع شکل گرفت از نمونه های درخشان و تاریخ ساز در سپهر فرهنگ مبارزاتی و غیرتمندی دیار همیشه قهرمان خراسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت سربداران، تجلی ظلم ستیزی و اسلام خواهی است

نهضت سربداران، تجلی ظلم ستیزی و اسلام خواهی است