مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-02فرهنگي

کتابخانه ملی 4000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان اهدا کرد


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان از اهدای 4 هزار جلد کتاب ازسوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی ایران به کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان از اهدای 4 هزار جلد کتاب ازسوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی ایران به کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

معصومه حسنی خونسار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه های عمومی، 4 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا کرد.

وی افزود: کتاب های اهدایی از سوی این نهاد در یک هزار و 300 عنوان با موضوعات متنوع و مختلف است و می تواند به غنی سازی مخازن کتابخانه های عمومی کمک کند.

حسنی خونسار افزود: کتاب های اهدایی توسط این نهاد، پس از تایید و استعلام و ثبت در سامانه، بر اساس نیاز به در قفسه کتابخانه های عمومی سراسر استان قرار می گیرد تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان با بیان اینکه کتابخانه ملی تا پیش از این نیز در چند نوبت، کتاب به کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا کرده است، عنوان کرد: مرکز مبادله کتابخانه ملی در سال گذشته نیز بالغ بر 8 هزار جلد کتاب به کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ملی 4000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان اهدا کرد

کتابخانه ملی 4000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان اهدا کرد