مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-07سياسي

تعیین تکلیف پروژه راکد دشت مور گچساران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:تعیین تکلیف پروژه متوقف شده دشت مور انجام شد و به زودی مناقصه آن برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران آرش مصلح در جلسه شورای حفاظت منابع آب گچساران اظهار کرد: پروژه های متعدد و با ارزشی در گچساران در دوسال اخیر اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: برخی از آنها اعم از افتتاح سد و نیروگاه چم شیر و اتصال آن به شبکه ساسری، تعنیرات استسی ایستگاه پمپاژ امام زاده جعفر و ادامه تعمیرات ، شروع مطالعات سومین سد گچساران به نام سد کمبل و پیدایش مطالعات سد دیگر در حوزه بویراحمد گرمسیر دیل هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعیین تکلیف پروژه متوقف شده دشت مور که به زودی مناقصه آن برگزار می گردد،شروع عملیات اجرایی شبکه لیشتر( فرعی و پمپاژ) ، استقرار شرکت بهره برداری در لیشتر بعد از سالها افتتاح طرح، تکمیل 300 هکتار شبکه ابیاری در تنگ انگشترک، شروع عملیات انتقال آب به اراضی آبرزی به وسعت 700 هکتار با 4 قرار داد فعال و شروع ساماندهی رودخانه پشه کان از دیگر اقدامات ارزنده دو سال اخیر حوزه آب در گچساران است.

مصلح عنوان کرد: خرید یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ctd و مولتی پارامتر موجود در جهان برای مخازن سدها و منابع اب گچساران نیز در دو سال اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پروژه راکد دشت مور گچساران

تعیین تکلیف پروژه راکد دشت مور گچساران