مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-13اقتصادي

تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاههای زنجیره ای و منتخب اردبیل


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاههای زنجیره ای و منتخب خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاههای زنجیره ای و منتخب خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل شاهین عطایی با اعلام این خبر افزود: گوشت گرم گاوی با قیمت مصوب تنظیم بازار با هدف تأمین رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان و رونق سبد خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای و منتخب استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: این طرح که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، اتحادیه دامداران استان وشرکت کشت وصنعت ودامپروری مغان در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز استان اردبیل از 20 آذر ماه شروع شده و تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: با تمهیدات اندیشیده شده روزانه بین 2 الی تن 3 تن در این طرح گوشت استحصالی در کشتار گاه مطابق اصول و ضوابط بهداشتی به صورت بسته بندی 2 کیلوگرمی به فروشگاههای زنجیره ای ومنتخب جهت توزیع و عرضه به مصرف کنندگان (خانوار) ارسال میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاههای زنجیره ای و منتخب اردبیل

تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاههای زنجیره ای و منتخب اردبیل