مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-10سياسي

جهاد تبیین و آگاه سازی از فعالیت های شرکت نفت ضرورت دارد


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: دستاورد نفت در تمام دوران انقلاب اسلامی غرور آفرین است و در دو سال اخیر دولت سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در گردهمایی بزرگ جهاد تبیین مناطق نفت خیز جنوب در گچساران اظهار کرد: امروز مصادف با تشکیل شورای فرهنگی به فرمان امام راحل است ما نیز در کنار رسالت بزرگ خود در نفت در راستای فرهنگ و جهاد تبیین این گردهمایی بزرگ را برگزار کردیم.

وی بیان کرد: جهاد تبیین به معنای روشنگری از روی کار علمی و تحقیقی به منظور مقابله با دشمن برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ضرورت جهاد تبیین تصریح کرد: نخستین بار رهبر فرزانه انقلاب این نوع جهاد را در سال 85 مطرح کردند.

کمالی عنوان کرد: رهبر انقلاب اعتقاد دارند که تبیین در حوزه های مختلف تاثیر گذار است و اساسا انقلاب اسلامی نتیجه گسترده تبیین انقلاب بود که در جامعه شکل گرفت.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: جهاد تبیین روشنگری در مقابل انحرافات است و به این معنا در برابر افرادی که مقابل انقلاب و اهداف آن آگاهی کامل ندارند روشنگری به وجود آوریم جهاد تبیین نیازمند عقلانیت است که عقلانیت جهاد تبیین را اثربخش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و آگاه سازی از فعالیت های شرکت نفت ضرورت دارد

جهاد تبیین و آگاه سازی از فعالیت های شرکت نفت ضرورت دارد