مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-06دانش

دانشجویان با درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده های سیاسی و اجتماعی جهان بیندیشید


از شما دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور انتظار می رود با آگاهی، توانایی و درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده های سیاسی و اجتماعی جهان بیندیشید.

- رییس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: از شما دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور انتظار می رود با آگاهی، توانایی و درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده های سیاسی و اجتماعی جهان بیندیشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن 16 آذرماه روز دانشجو تأکید کرد: از شما عزیزان به عنوان آینده سازان کشور انتظار می رود با آگاهی، توانایی و درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده های سیاسی و اجتماعی جهان بیندیشید و با تحلیل های واقع بینانه و بدون تعصب در راستای نیل به آرمان های بلند جمهوری اسلامی ایران و توسعه کشورمان گام بردارید.

بر پایه این خبر در پیام حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی در آستانه فرارسیدن 16 آذرماه، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم با گرامیداشت نام و یاد شهدای دانشجو، فرارسیدن 16 آذرماه، روز حق طلبی، استعمارستیزی، اندیشه ورزی، ایمان و شجاعت طلبی قشر فرهیخته دانشجو را به آینده سازان کشور عزیزمان تبریک و تهنیت می گویم.

شانزدهم آذرماه در کشورمان تنها یادآور یک اتفاق و تاریخ شهادت دانشجویان شجاع والامقام مصطفی بزرگ نیا، مهدی شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده های سیاسی و اجتماعی جهان بیندیشید

دانشجویان با درک صحیح از وقایع به ریزترین پدیده های سیاسی و اجتماعی جهان بیندیشید