مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:502023-11-22حوادث

دستگیری کلاهبردار آگهی فروش منزل در یک سایت اینترنتی


متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد که 6 میلیارد ریال وجه نقد از طریق سایت دیوار و با خطوط تلفن به هویت های ناشناس از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

-  فرمانده انتظامی آبادان خوزستان از دستگیری فردی که در سایت دیوار با ثبت آگهی فروش منزل مسکونی خود اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: افرادی به پلیس فتا مراجعه کردند و مدعی شدند که از سوی فردی در سایت دیوار به بهانه فروش منزل مسکونی مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری واقع شده اند بنابراین مراتب با تشکیل پرونده در دستور کار پلیس سایبری این فرماندهی قرار گرفت.

   وی افزود: شکات پرونده در اظهارت اولیه خود اعلام کردند که با مشاهده آگهی فروش منزل مسکونی در سایت دیوار با صاحب آگهی تماس گرفتند و پس از توافقات اولیه و قرار ملاقات حضوری و بازدید از منزل، آن را به صورت قولنامه ای در بنگاهی که مورد نظر مالک بوده است معامله و مبالغ آن را نیز به حساب مالک پرداخت کرده اند اما پس از گذشت چند روز و پیگیری های انجام شده متوجه شدند که بنگاه معاملاتی جعلی بوده و فرد مورد نظر منزل را به چندین نفر فروخته است و دیگر پاسخگو نیست.

  کشوری بیان کرد: افسران سایبری بلافاصله با رصد گسترده فضای مجازی و سایت دیوار به چند آگهی و شماره تلفن فرد مظنون که به نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار آگهی فروش منزل در یک سایت اینترنتی

دستگیری کلاهبردار آگهی فروش منزل در یک سایت اینترنتی