مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-08ورزشي

جذب مهاجم نوک برای تراکتور از نان شب واجب تر است


مدیران تراکتور باید از فلسفه و تفکر جذب هافبک-مهاجم فارغ شوند و به دنبال یک مهاجم شش دانگ و تمام کننده باشند؛ جذب مهاجم نوک، - ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال گفت: مدیران تراکتور باید از فلسفه و تفکر جذب هافبک-مهاجم فارغ شوند و به دنبال یک مهاجم شش دانگ و تمام کننده باشند؛ جذب مهاجم نوک، برای تراکتور از نان شب هم واجب تر است.

سجاد حسین زاده، در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از شرایط برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: از بازی تیم های لیگی صحبت می کنیم که هرگز اجرای استانداردهای لازم در بدنه ی آنها مشاهده نمی شود.

در این لیگ انتظار تیم استاندارد و یا بازی استاندارد کمی دور از منطق به نظر میرسد، چرا که در هفته دوازدهم، تیم تراکتور 12 بازی انجام داده، ملوان 11 بازی، استقلال 10 بازی و سپاهان 9 بازی، وقفه های پرتعداد و غیرضروری، عدم رعایت فیرپلی مالی، رقابت نابرابر بخش خصوصی با باشگاه های دولتی از جمله نقاط ضعف لیگ برتر فوتبال ایران به حساب می آید.

او درباره برد یک بر صفر تراکتور مقابل گل گهر ادامه داد: بازی تراکتور و گل گهر نسبتاً خوب بود که در آن تراکتور توانست با یک گل از حریف عبور کند.

این بازی را می توان در دو بخش، نیمه اول و نیمه دوم تحلیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب مهاجم نوک برای تراکتور از نان شب واجب تر است

جذب مهاجم نوک برای تراکتور از نان شب واجب تر است