مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-16سياسي

برگزاری 3 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از قوه قضاییه، محمد ملایی، رییس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط گفت: در روز دوشنبه 27 آذر 1402، - رییس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران از برگزاری سه دادگاه برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر تهران در یک روز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از قوه قضاییه، محمد ملایی، رییس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط گفت: در روز دوشنبه 27 آذر 1402، سه دادگاه علنی برخط در شعب دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید باهنر تهران برگزار می شود.

وی در این رابطه اظهار کرد: دادگاه اول با موضوع رفع ممانعت از حق با ریاست قاضی محمدرضا جعفری نسب در شعبه 128 مجتمع قضایی شهید باهنر در ساعت 8:30 و دادگاه دوم با موضوع مطالبه اجرت المثل اموال – مطالبه خسارت دادرسی با ریاست قاضی یاسر دانیالی در شعبه 120، در همان مجتمع قضایی در ساعت 9:30 برگزار می شود.

ملایی در ادامه افزود: دادگاه سوم نیز با موضوع ابطال رای داور (غیرمالی) با ریاست قاضی حسن سهرابی در شعبه 116 مجتمع قضایی شهید باهنر راس ساعت 11:00 صبح برگزار خواهد شد.

رییس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران اظهار کرد: علاقه مندان به مباحث حقوقی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 3 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر تهران

برگزاری 3 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر تهران