مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-30اقتصادي

تامین زیر ساخت پروژه های مسکن ملی در اولویت تحویل


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر اهتمام ویژه شرکت های خدمات رسان نسبت به تامین زیر ساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن در اولویت تحویل در شهر زنجان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه بررسی تأسیسات زیربنایی پروژه های نهضت ملی مسکن ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان سید محمد شعاعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اصغر اسماعیلی و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق و شرکت گاز استان زنجان در محل پروژه های نهضت ملی مسکن در محل کوی زنگان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه ابراز کرد: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان  2هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان به متقاضیان واگذار می شود که پروژه یک هزار و 296 واحدی m6 جزو پروژه های در اولویت واگذاری است که باید زیر ساخت ها تأمین شود.

در ادامه اصغر اسماعیلی از مدیرعامل شرکت گاز استان، آب و برق خواست نسبت به تأمین زیر ساخت های پروژه یک هزار و 296 واحدی m6 اهتمام جدی را مدنظر قرار دهند تا متقاضیان هنگام سکونت مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: در راستای تامین به موقع و سریع زیر ساخت ها برای پروژه های در اولویت تحویل دور دوم سفر رییس جمهور به استان جلسات پیگیری در محل کارگاه پروژه ها هر روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیر ساخت پروژه های مسکن ملی در اولویت تحویل

تامین زیر ساخت پروژه های مسکن ملی در اولویت تحویل