مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-18سياسي

جشنواره زمستانه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مازندران برگزار می شود


جشنواره زمستانه» یادواره دانشمند فقید زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی» با همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مازندران برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران جشنواره زمستانه یادواره دانشمند فقید زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مازندران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، محمدرضا یوسفی مهر، رییس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانه گفت: با توجه به در پیش بودن 14 دی ماه سالگرد درگذشت استاد فقید زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی و نیز ایام یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی در زمستان سال جاری، جهاد دانشگاهی جشنواره زمستانه را برگزار می کند.

وی افزود: در این جشنواره که با جوایز و بن تخفیفات ویژه همراه است علاقه مندان می توانند از دوره های آموزشی در گروه های؛ علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم کشاورزی، فنی و مهندسی و هنر بهره مند شوند.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران اظهار کرد: برای شرکت در جشنواره زمستانه علاقه مندان تا 14 دی ماه مهلت دارند با تماس با شماره های 33353520 و 33353521 و یا از طریق سامانه رویش Mazandaran.

jdereg.

ir در جشنواره زمستانه جهاددانشگاهی نام نویسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره زمستانه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مازندران برگزار می شود

جشنواره زمستانه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مازندران برگزار می شود