مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-12سياسي

حماس با سلاح ایمان مقابل جبهه کفر ایستادگی کرد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسراییلی ها گمان می کردند که می توانند ظرف مدت یک هفته حماس را از بین ببرند؛ اما نزدیک به 70 روز است که در این کار عاجز مانده اند چرا که اعتقاد و ایمان نیروهای حماس به خداوند بزرگ برای مقابله با این رژیم منحوس کافی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در آیین استقبال از شهید گمنام در مدرسه المهدی اراک اظهار کرد: از آغاز عملیات حماس در سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی زمانی که فهمید توان مقابله با نیروهای حماس را ندارد به مردم بی پناه و مظلوم غزه حمله کرد و تا کنون بیش از 18 هزار نفر از آنان را به شهادت رسانده که 70 درصد شهدا را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

وی افزود: در حال حاضر 50 درصد مردم منطقه غزه به خاطر جنایات رژیم صهیونیستی در فقر مطلق به سر می برند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از 40 هزار تن بمب شیمیایی و فسفری بر سر مردم بی دفاع غزه ریخته اند؛ بیشتر این بمب ها توسط آمریکا تامین شده است.

دری نجف آبادی بیان کرد: اسراییلی ها گمان می کردند که می توانند ظرف مدت یک هفته حماس را از بین ببرند؛ اما نزدیک به 70 روز است که در این کار عاجز مانده اند چرا که اعتقاد و ایمان نیروهای حماس به خداوند بزرگ برای مقابله با این رژیم منحوس کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس با سلاح ایمان مقابل جبهه کفر ایستادگی کرد

حماس با سلاح ایمان مقابل جبهه کفر ایستادگی کرد