مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-22سياسي

4 مصوبه مجلس در مورد شوراها و مدیریت شهری در برنامه هفتم توسعه چه بود؟


رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها با اشاره به مصوبات مهم مجلس شورای اسلامی در زمینه شوراها و مدیریت شهری، گفت: در روز پایانی بررسی برنامه هفتم توسعه کشور توسط مجلس شورای اسلامی، - رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها با اشاره به مصوبات مهم مجلس شورای اسلامی در زمینه شوراها و مدیریت شهری، گفت: در روز پایانی بررسی برنامه هفتم توسعه کشور توسط مجلس شورای اسلامی، 3 مصوبه مهم در خصوص نظام شورایی کشور و حوزه مدیریت شهری، توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسید که با مصوبه چندی پیش، در مجموع به 4 مصوبه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها با اشاره به مصوبات مهم مجلس شورای اسلامی در زمینه شوراها و مدیریت شهری، گفت: در روز پایانی بررسی برنامه هفتم توسعه کشور توسط مجلس شورای اسلامی، 3 مصوبه مهم در خصوص نظام شورایی کشور و حوزه مدیریت شهری، توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

البته چندی پیش نیز یک مصوبه دیگر داشتیم که در مجموع با تصویب این 4 بند، گام مهمی در راستای ارتقای جایگاه شوراها و مدیریت شهری و حضور بیش از پیش آن در عرصه های تصمیم گیری کشور برداشته خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح این مصوبات پرداخت و اظهار داشت: طبق ماده الحاقی 5 برنامه هفتم توسعه کشور، از این پس رییس یا عضو منتخب شورای عالی استان ها به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مصوبه مجلس در مورد شوراها و مدیریت شهری در برنامه هفتم توسعه چه بود؟

4 مصوبه مجلس در مورد شوراها و مدیریت شهری در برنامه هفتم توسعه چه بود؟