مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-19سياسي

چرا وزارت صمت ماده 11 قانون هوای پاک را اجرا نمی کند؟


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه باید به ترمیم و پرداخت خسارت به محیط زیست اعتقاد داشته باشیم،گفت: سوالات مهمی در این رابطه مطرح است مبنی براینکه چرا وزارت صمت ماده 11 قانون هوای پاک را اجرا نمی کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی معدنی و خدماتی سبز با هدف ارتقا نگرش و فرهنگ محیط زیستی گفت: نگاه ما به محیط زیست باید یک نگاه انسانی باشد استفاده ابزاری زندگی را برای همه سخت می کند آنچه که دنیا به عنوان حفاظت محیط زیست مطرح می کند با آنچه که در غزه می گذرد نشان دهنده اغراض توسعه طلبانه و جاه طلبانه است جنایات غزه محیط زیست و نسل ها را در معرض انقراض قرار می دهد.

سلاجقه ادامه داد: آیا دنیا براساس رویکرد نوین علمی یک ارزیابی محیط زیستی از جنگ غزه ارائه خواهد کرد؟ آیا دنیا به این مبانی می پردازد؟ و ضریبی برای این جنایت ها در مسئله محیط زیست قائل است؟ این جنایت ها نشان می دهد محیط زیست برای دنیا یک مسئله ابزاری است و در کاپ 28 ردپای سیاست های توسعه طلبانه و ابزاری محیط زیست کاملاً مشهود است.

بایستی مسئله محیط زیست را در جایگاه اصلی خودش مورد مطالعه قرار بدهیم وی با اشاره به این نکته که توسعه نیازمند به محیط زیست است گفت: ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وزارت صمت ماده 11 قانون هوای پاک را اجرا نمی کند؟

چرا وزارت صمت ماده 11 قانون هوای پاک را اجرا نمی کند؟