مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-16سياسي

تکمیل برش عملیاتی و زمان بندی طرح مقابله با گردوغبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده


معاون رییس جمهور از تکمیل برش عملیاتی، زمان بندی طرح و اعتبار طرح مقابله با گردوغبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون رییس جمهور از تکمیل برش عملیاتی، زمان بندی طرح و اعتبار طرح مقابله با گردوغبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده خبر داد.

علی سلاجقه، در هفدهمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار اظهار کرد: در این برش عملیاتی مقرر شد که 200 هزار هکتار از اراضی داخل کشور با تعیین مالکیت اراضی و تقسیم کار بعد از بررسی های کارشناسانه و ارائه طرح جامع علمی که در دست تهیه است، انجام و جنبه های فنی و اعتباری آن مشخص شود تا در سریع ترین زمان ممکن این طرح آماده اجرا شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که از قبل افزایش گردوغبار در این منطقه برای مردم ایجاد شده است، افزود: رییس جمهور در سفر استانی خود دستور ویژه برای پیگیری و اجرای طرح های پیشگیرانه و همچنین مقابله علمی و فوری با این پدیده در منطقه سرخس داده بودند که در این راستا تمامی دستگاه ها برای بهبود شرایط در این منطقه پای کار هستند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: گردوغبار در این منطقه منشاء خارجی قابل توجه نیز دارد که کارشناسان ستاد در حال تعیین درصد میزان گرد وغبارها با منشاء داخلی و خارجی هستند و ما برای این مسئله از روش های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل برش عملیاتی و زمان بندی طرح مقابله با گردوغبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده

تکمیل برش عملیاتی و زمان بندی طرح مقابله با گردوغبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده