مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-29سياسي

مراسم بزرگداشت آیت الله سید رضا صدر در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد


مراسم بزرگداشت آیت الله سید رضا صدر همزمان با سی امین سالگرد ارتحال این فقیه گرانقدر با حضور علما، بزرگان حوزوی و این فقیه گرانقدر در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، امروز 8 آذر ماه، مراسم بزرگداشت آیت الله سید رضا صدر در آستانه سی اُمین سالگرد ارتحال این فقیه گرانقدر با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، آیت الله شب زنده دار عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، آیت الله عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده این عالم بزرگ در مسجد امام حسین(ع) تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، آیت الله شب زنده دار عضو شورای عالی حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت: آیت الله سید رضا صدر بعد از بازگشتن از تهران در قم سه درس داشتند.

درس، فقه درس اسفار و درس اخلاق که من در درس اسفار و اخلاق توفیق حضور داشتم.

 به آیه (إِنَّمَا تُنْذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَخَشِیَ الرَّحْمَٰنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُ بِمَغْفِرَهٍ وَأَجْرٍ کَرِیمٍ) توجه کنید.

یعنی ای پیامبر، انذار کردن و بیم دادنت فقط برای کسی ثمربخش است که از قرآن پیروی کند و در نهان از خدای رحمان بترسد و در برابر او خشیت پیشه کند، پس او را به آمرزش و پاداشی نیکو و باارزش مژده ده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت آیت الله سید رضا صدر در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله سید رضا صدر در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد