مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-24سياسي

مسئولان موظف به حمایت مادی و معنوی از بسیج هستند


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تاسیس بسیج یک معجزه بود، از بسیجیان و فرماندهی سپاه کربلا بابت خدمات همه جانبه قدردانی کرد و گفت: - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تاسیس بسیج یک معجزه بود، از بسیجیان و فرماندهی سپاه کربلا بابت خدمات همه جانبه قدردانی کرد و گفت: مسئولان موظف به حمایت مادی و معنوی از بسیج هستند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی 3 آذرماه در نماز جمعه ساری، در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به تقوا، اظهار کرد: با تقوا بودن امت اسلامی، موجب خوشحالی امام زمان(عج) می شود.

وی با اشاره به اینکه تاسیس بسیج یک معجزه بود، از بسیجیان و فرماندهی سپاه کربلا بابت خدمات همه جانبه قدردانی کرد و افزود: به نوجوانان سفارش می کنیم که در پایگاه های بسیج حضور منسجم و فعال داشته باشند.

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید بر اینکه مسئولان موظف به حمایت از بسیج هستند، تصریح کرد: لازم است بسیجیان مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند.

این مسئول هفتم آذر را روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یاد کرد و ادامه داد: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس در مقابل حزب بعث جانانه جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

آیت الله لایینی یادآور شد: ما به آمریکا و استکبار جهانی اعلام می کنیم، اگر بسیجیان، حوزه علمیه و نیروهای مقاومت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان موظف به حمایت مادی و معنوی از بسیج هستند

مسئولان موظف به حمایت مادی و معنوی از بسیج هستند