مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 01:052023-12-13اقتصادي

چند پیش بینی برای سفرهای نوروزی 1403


ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1403 زودتر از موعد آغاز به کار کرد، درحالی که پیش بینی معاونت گردشگری بر افزایش سفر با خودروهای شخصی است و از این رو، - ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1403 زودتر از موعد آغاز به کار کرد، درحالی که پیش بینی معاونت گردشگری بر افزایش سفر با خودروهای شخصی است و از این رو، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی از تهیه دستورالعمل مدیریت سفرهای سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجاه و هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با محوریت نوروز 1403 برگزار شد و علی اصغر شالبافیان ـ رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری ـ گفت: پیش بینی ما این است که با توجه به توزیع زمانی و تعداد کم روزهای تعطیل از ابتدای امسال، تقاضای سفر به ویژه با خودرو شخصی تقاضای انباشت شده ای است که باید مدیریت شود.

معاون گردشگری با بیان اینکه باید در انتظار تعطیلات پیش از موعد سال 1403 باشیم، اظهار کرد: نگاه به تعطیلات دو ماه بهمن و اسفند و نیز ماه رمضان نشان می دهد که ما باید به استقبال سفرهای هموطنان درماه های پایانی سال برویم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته از ابتدای بهمن تا پایان فروردین ماه با استقبال سفرهای مردمی روبه رو خواهیم بود، لذا این موضوع الگوی متفاوتی از توزیع سفرها را در ستاد سفر بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیش بینی برای سفرهای نوروزی 1403

چند پیش بینی برای سفرهای نوروزی 1403