مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-24بين الملل

درخواست تروییکای اروپا از ایران در جلسه شورای حکام آژانس انرژی اتمی


ادعای مرتبط بودن پیشرفت های ایران در برنامه هسته ای آن با اهداف تولید تسلیحات اتمی در حالی از سوی تروییکای اروپایی مطرح می شود که ایران بارها تاکید کرده است تولید و به کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی آن ندارد و ماهیت برنامه هسته ای آن، - ادعای مرتبط بودن پیشرفت های ایران در برنامه هسته ای آن با اهداف تولید تسلیحات اتمی در حالی از سوی تروییکای اروپایی مطرح می شود که ایران بارها تاکید کرده است تولید و به کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی آن ندارد و ماهیت برنامه هسته ای آن، صرفا صلح آمیز است.

سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه با مطرح کردن ادعاهایی درباره تعهدات هسته ای ایران و همکاری های آن با آژانس بین المللی انرژی اتمی، درخواست هایی را در این زمینه از ایران مطرح کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تروییکای اروپایی در بیانیه ای مشترک در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با مطرح کردن ادعاهایی درباره اجرای تعهدات برجامی(توافق هسته ای) ایران گفتند: متاسفانه، گزارش مدیرکل باری دیگر تایید می کند که ایران فعالیت های هسته ای خود را با نقض بیشتر تعهدات برجامی پیش برده است.

اقدامات اخیر ایران، از جمله لغو انتصاب بازرسان آژانس در سپتامبر نشان دهنده خودداری ادامه دار و مصمم همکاری لازم با آژانس بین المللی انرژی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تروییکای اروپا از ایران در جلسه شورای حکام آژانس انرژی اتمی

درخواست تروییکای اروپا از ایران در جلسه شورای حکام آژانس انرژی اتمی