مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 01:152023-12-16سياسي

نهضت فاطمی در تمام فتنه ها انقلاب اسلامی را محافظت کرده است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نهضت فاطمی در تمام فتنه ها انقلاب اسلامی را محافظت کرده است و ارادتمندان حضرت زهرا(س) همواره فتنه های دشمنان علیه انقلاب را خاموش کرده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نهضت فاطمی در تمام فتنه ها انقلاب اسلامی را محافظت کرده است و ارادتمندان حضرت زهرا(س) همواره فتنه های دشمنان علیه انقلاب را خاموش کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، شامگاه 25 آذرماه، در مراسم شب شهادت حضرت زهرا(س) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: موضوع سخن قواعد و اصول زندگی فاطمی است، اولین قاعده ارتباط صمیمانه، گرم و عاشقانه با پروردگار متعال بود که به صورت ویژه در نماز حضرت متجلی بود.

وی افزود: دوم مسئله طهارت و پاکیزگی است، طهارت و پاکیزگی فکر، دل و عمل که دستور کار ارادتمندان حضرت زهرا(س) پاک زندگی کردن است.

حاج علی اکبری ادامه داد: سومین مورد صدق بود از ویژگی های حضرت زهرا(س) صدیقه است، حقیقت صدق با همه ابعادش در محیط شخصیت حضرت زهرا(س) و همه فرزندانش به عنوان محور فضیلت هاست.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: در محضر معارف فاطمی یکی از مهمترین ویژگی های حضرت که در این ویژگی ایشان صاحب رتبه اول و بی نظیر است عبارت است از دفاع جانانه و عاشقانه از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت فاطمی در تمام فتنه ها انقلاب اسلامی را محافظت کرده است

نهضت فاطمی در تمام فتنه ها انقلاب اسلامی را محافظت کرده است