مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-25اقتصادي

رفع هم پوشانی بافت تاریخی و فرسوده در همدان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه ضوابط تشویقی 19گانه در حوزه بافت فرسوده قابلیت اجرایی دارد و کمک می کند ساکنان بافت فرسوده نوسازی کنند، - ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه ضوابط تشویقی 19گانه در حوزه بافت فرسوده قابلیت اجرایی دارد و کمک می کند ساکنان بافت فرسوده نوسازی کنند، گفت: حل مشکل هم پوشانی بافت تاریخی و بافت فرسوده شهرهای استان همدان در دستور کار قرار دارد.

محسن معصوم علیزاده شنبه 4 آذر در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان، با بیان اینکه بافت تاریخی و بافت فرسوده با هم متفاوت بوده و هر کدام ضوابط خاص خود را دارد، اظهار کرد: ضوابط تشویقی بافت فرسوده مشخص شده و ضوابط بافت تاریخی هم کاملاً مشخص است و ما برای اینکه بتوانیم هویت شهرها را حفظ کنیم، ضوابط بافت تاریخی را حاکم کردیم و برای احیاء و نوسازی بافت های تاریخی تلاش کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان تصریح کرد: در برنامه هفتم توسعه برای میراث فرهنگی مصوب و تعریف شده است که در این بحث ضوابط تشویقی برای مالکان بافت های تاریخی قانون شده و ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداران از تسهیلات 19گانه با آگاه سازی مردم می توانند بهره ببرند، در رابطه با هم پوشانی بافت تاریخی و فرسوده، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع هم پوشانی بافت تاریخی و فرسوده در همدان

رفع هم پوشانی بافت تاریخی و فرسوده در همدان