مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-21اجتماعي

تأکید وزیر آموزش و پرورش بر احیای اردوگاه دانش آموزی آشوراده


وزیر آموزش و پرورش اردوگاه های دانش آموزی را زمینه ساز اغنای اوقات فراغت آنها دانست و افزود: این اردوگاه ها منبع درآمد پایدار برای آموزش و پرورش هستند و در همین راستا تکمیل اردوگاه آشوراده را در دستور کار قرار داده ایم.

- ایسنا/گلستان وزیر آموزش و پرورش اردوگاه های دانش آموزی را زمینه ساز اغنای اوقات فراغت آنها دانست و افزود: این اردوگاه ها منبع درآمد پایدار برای آموزش و پرورش هستند و در همین راستا تکمیل اردوگاه آشوراده را در دستور کار قرار داده ایم.

رضا مراد صحرایی ظهر پنج شنبه 30 آذر ماه در حاشیه بازدید از اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر اظهار کرد: ظرفیت اردوگاهی خوبی در جزیره آشوراده نهفته است که می تواند به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کمک شایانی کند.

وی اردوگاه دانش آموزی آشوراده را یک ظرفیت ملی برای کشور برشمرد و افزود: 12 سال پیش عملیات اجرای این اروگاه آغاز و پس از دو سال روند ساخت آن متوقف شده که باید روند اجرای آن هر چه سریع تر از سرگرفته شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تکمیل پروژه آشوراده نیازمند اعتبارات ملی است، گفت: تکمیل این اردوگاه باعث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و منبع درآمد پایدار برای آموزش و پرورش و رشد و تعالی جسمی و روحی برای دانش آموزان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر آموزش و پرورش بر احیای اردوگاه دانش آموزی آشوراده

تأکید وزیر آموزش و پرورش بر احیای اردوگاه دانش آموزی آشوراده