مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:102023-11-25بين الملل

پیام نیروهای مسلح یمن به رزمندگان فلسطینی


مجاهدان یمنی پیامی را خطاب به نیروهای مقاومت فلسطین برای تقدیر از پایداری و دلاوری هایشان منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: از مجاهدان ارتش یمن به برادران مجاهدشان در غزه و هر وجب از فلسطین که سد نخست دفاع از امت است؛ سلام بر شما ای مجاهدان قهرمان که در میدان های نبرد با شجاعت و دلاوری هرچه تمام تر، ثابت قدم هستید.

سلام بر قدم های مستحکم شما که همچون کوه استوار است و قلب های شما که با وجود سختی ها و وحشت ها، ثابت قدم است و دستان شما که به دشمنان در تمامی میدان های نبرد ضربه می زند.

ای مجاهدان قهرمانی های بزرگ شما اسطوره ارتش شکست ناپذیر را در هم شکست و به همراه آن رویاهای مزدوران و عادی سازان برای اهلی کردن ملت های امت ما نسبت به دشمنان مجرم صهیونیستشان را در هم شکست.

شما با جهادتان در راه خدا زیباترین نمونه ها را برای جوانان امت ما از قهرمانی و فداکاری ایجاد کردید و شعله انقلاب را در قلب هایشان روشن نمودید .

ای مجاهدان صادق، شما با ثبات و جانفشانی تان و جهادتان درس هایی به تمام آحاد امت مظلوم ما دادید که جانفشانی در میدان های عزت و مواضع شرافت و کرامت چگونه است.

جانفشانی در میدان های رویارویی و مجازات دشمنان است و شما با وعده خداوند بشارت داده شدید که فرموده است: إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نیروهای مسلح یمن به رزمندگان فلسطینی

پیام نیروهای مسلح یمن به رزمندگان فلسطینی