مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-22سياسي

زارع پور: 64 درصد خدمات دستگاه ها از طریق پنجره ملی ارائه می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به طور میانگین حدود 63 تا 64 درصد دستگاه ها خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره پیوستن دستگاه ها به پنجره ملی گفت: براساس قانون دستگاه ها باید تا روز گذشته صددرصد خدمات خود را از طریق پاین پنجره ارائه می کردند.

وی افزود: اکنون دستگاه ها به طور میانگین حدود 63 تا 64 درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند ارائه می کنند و من از همین تریبون از همه دستگاه های اجرایی می خواهم هر چه سریع تر به این تکلیف عمل کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: البته هر سه شنبه جلسات نظارتی با حضور معاون اداری استخدامی رییس جمهور و معاون برنامه بودجه برگزار می شود و علت عمل نکردن دستگاه ها به تکالیف شان را بررسی می کنیم.

زارع پور در پاسخ به این سوال که آیا این دستگاه ها را معرفی می کنید، گفت: هفته گذشته گزارش آن را قبل از اینکه به رسانه ها بدهیم، به دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: تاکید رییس جمهور بر این است که همه دستگاه ها به سرعت به این تکلیف عمل کنند و تا هفته آینده این عقب ماندگی جبران شود زیرا موعد دیگری هم در آخر آذرماه داریم که همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: 64 درصد خدمات دستگاه ها از طریق پنجره ملی ارائه می شود

زارع پور: 64 درصد خدمات دستگاه ها از طریق پنجره ملی ارائه می شود