مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-23بين الملل

بازداشت مقام دولت اوباما به جرم اسلام هراسی


یک مقام سابق وزارت امورخارجه آمریکا به دلیل انتشار ویدئویی که در آن علیه اسلام صحبت می کند و کشتار هزاران کودک فلسطینی را ناکافی می داند، بازداشت شد.

- یک مقام سابق وزارت امورخارجه آمریکا به دلیل انتشار ویدئویی که در آن علیه اسلام صحبت می کند و کشتار هزاران کودک فلسطینی را ناکافی می داند، بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استوارت سلدوویتز 64 ساله مشاور باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا و کارمند سابق وزارت امور خارجه این کشور به تازگی یک پیام ویدئویی منتشر کرده است که در آن یک فروشگاه مواد غذایی حلال در نیویورک را تروریستی می خواند و می گوید که کشته شدن 4000 کودک فلسطینی در غزه کافی نیست.

پلیس نیویورک در بیانیه ای اعلام کرد که سلدوویتز را که در گذشته به عنوان معاون دفتر امور اسراییل و فلسطین وزارت امور خارجه آمریکا خدمت می کرد، روز چهارشنبه به اتهام آزار و اذیت شدید، نفرت پراکنی و ایجاد ترس و تعقیب افراد در محل کار بازداشت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، در این ویدئو همچنین شنیده می شود که او به پیامبر اسلام(ص) توهین می کند و فروشنده را به دلیل عدم تسلطش به زبان انگلیسی نادان می خواند.

سلدویتز به علاوه تهدید می کند که از ارتباطات دولتی خود برای بسیج پلیس مخفی مصر علیه فروشنده که اصالت مصری دارد، استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مقام دولت اوباما به جرم اسلام هراسی

بازداشت مقام دولت اوباما به جرم اسلام هراسی