مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-30سياسي

گفتمان پایداری آغازگر تغییرات در هندسه قدرت جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندر ترکمن اظهار کرد: - رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت ملت ایران اسلامی با تکیه بر گفتمان پایداری و مقاومت، زمینه سازی برای تغییرات در هندسه قدرت جهان و تحقق فرایند انتقال قدرت از غرب به شرق عالم را در سال 1357 آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندر ترکمن اظهار کرد: آغازگر گفتمان مقاومت و پایداری در عالم ملت ایران اسلامی است که توانستند با تمسک به آن زمینه ساز تحولات عظیم در عرصه های مختلف جهانی باشند.

وی افزود ایران اسلامی بر اساس راهبردی که از امام خمینی رحمت الله علیه دریافت کرده بودند و بر اساس تدابیر و آموزه های حضرت امام خامنه ای موفق شدند؛ راست و استوار در مسیر تسری گفتمان مقاومت و پایداری در جهان حرکت کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور ادامه داد مردان و زنان ایران اسلامی با تکیه بر گفتمان پایداری موفق شدند اولین پیروزی در این گفتمان را در سرزمین راهبردی ایران در سال 57 نهایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان پایداری آغازگر تغییرات در هندسه قدرت جهان است

گفتمان پایداری آغازگر تغییرات در هندسه قدرت جهان است