مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-08سياسي

ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه، - ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی با ظرفیت 2هزار و 500 متر مکعب به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه، دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر روح الله محمد علی نژاد عمران، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست و جمعی از مدیران و روسای دانشکده ها افتتاح شد.

مهندس احسان کدخدایی، مدیر فنی و عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 این دانشگاه با ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب و با مبلغی بیش از 15 میلیارد ریال در بازه زمانی 2 سال ساخته و راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه، تأمین سوخت موتورخانه های پردیس شماره 2 و 27 هکتار از اراضی آن پردیس که پیش از این به وسیله سوخت گازوییل انجام می شد، با گاز شهری انجام می شود.

همچنین با راه اندازی این پروژه همه انشعابات پردیس شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی شامل آب، گاز و برق کامل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد

ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد