مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-11فرهنگي

روایتی از مجموعه گنجعلی خان کرمان در نمایشگاه عکس «هم نما»


نمایشگاه عکس هم نما، روایتی از بازسازی ها و مرمت های انجام شده در مجموعه گنجعلی خان کرمان است که در باغ موزه هرندی دایر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شاهرخی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم نما که در باغ موزه هرندی برپا شده است، اظهار کرد: میراث فرهنگی استان کرمان در بسیاری از شاخص های ارزیابی دارای رتبه برتر کشوری بوده و حفظ و مرمت آثار کرمان برای ما از اهمیت بالایی برخودار است، چراکه این وظیفه مجموعه میراث فرهنگی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید بر جریان سازی حفظ و نگهداری میراث فرهنگی تصریح کرد: از مردم جامعه و کرمانی ها می خواهیم که در این امر مشارکت فعال داشته باشند و لازمه این امر اطلاع رسانی است و هدف از برپایی این نمایشگاه نیز در همین راستای اطلاع رسانی است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه کاروانسرای گنجعلی خان در گالری باغ موزه هرندی که به نحوی گذشته و وضعیت کنونی فعالیت مجموعه میراث فرهنگی را به نمایش گذاشته شده است.

امیدوارم مردم و دغدغه مندان نیز از این نمایشگاه بازدید کرده و خود نیز در این مهم مشارکت داشته باشند.

شاهرخی  در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در حفظ و نگهداری میراث فرهنگی اظهار کرد: از طرفی جمع آوری داده ها و تهیه اطلاعات اولیه از وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مجموعه گنجعلی خان کرمان در نمایشگاه عکس «هم نما»

روایتی از مجموعه گنجعلی خان کرمان در نمایشگاه عکس «هم نما»