مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-04سياسي

بیش از 2000 فناوری بار اول در نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی می شوند


مدیر کل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم از رونمایی از دو هزار و 88 فناوری بار اول در کشور خبر داد.

- بیش از 2000 "فناوری بار اول" در نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی می شوند ایسنا/خوزستان مدیر کل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم از رونمایی از دو هزار و 88 فناوری بار اول در کشور خبر داد.

علیرضا زراسوندی در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (13 آذرماه) در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین و شفافیت موضوعات پژوهش و فناوری و ارائه گزارش های امیدآفرین، وزیر علوم در هفته پژوهش امسال نوآوری داشت و دستور داد که هر کدام از مدیران وزارتی در دو استان حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به سیاست های وزارت علوم در پژوهش، ادامه داد: چندین راهبرد در دستور کار است که شامل توجه جدی به کیفیت و نه کمیت، توجه جدی به شاگردپروری در حوزه آموزش و پژوهش، توجه جدی به فرهنگ نوآوری و نوآوری فرهنگی و توجه جدی به معیشت همکاران و اصلاح آیین نامه های دست و پاگیر است.

مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه باید از مقاله محوری به حل مساله محوری پیش رفت، گفت: هفته پژوهش و فناوری در کشور با هدف تکریم و الگوسازی و ارج نهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 فناوری بار اول در نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی می شوند

بیش از 2000 فناوری بار اول در نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی می شوند