مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-24سياسي

سلیمانی: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است


سه رویکرد اصلی و مهم بسیج بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، جهاد خدمت، جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین است که برای تحقق آن در سراسر کشور برنامه ریزی انجام شده است.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سه رویکرد اصلی و مهم بسیج بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، جهاد خدمت، جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین است که برای تحقق آن در سراسر کشور برنامه ریزی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا سلیمانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران اظهار کرد: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است و با بهره گیری از 52 هزار گروه جهادی در چهارچوب برنامه های محرومیت زدایی، سازندگی، پیشرفت و آبادانی و اقتصاد مقاومتی در حال اجراست.

وی به برنامه ریزی ها برای جهاد امیدآفرینی توسط اقشار مختلف بسیج اشاره کرد و افزود: این برنامه ها در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، علمی فناوری، سبک زندگی، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی در حال پیگیری است.

سلیمانی با بیان اینکه در جهاد تبیین یک شبکه گسترده از فعالان روشنگری در مجموعه های مختلف سازماندهی شده اند، خاطرنشان کرد: با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی این برنامه ها در حال تبیین است و ان شاءالله پایان امسال که انتخابات بزرگی در پیش رو داریم بتوانیم از این برنامه ریزی ها بهره کافی را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است

سلیمانی: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است