مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26اقتصادي

بهره برداری از شاخص ترین مدارس اوتیسم کشور در کرمان


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: مدرسه اوتیسم کرمان که به صورت مشارکتی توسط خیّران و دولت ساخته و تکمیل شده، در روز جهانی معلولان افتتاح می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: مدرسه اوتیسم کرمان که به صورت مشارکتی توسط خیّران و دولت ساخته و تکمیل شده، در روز جهانی معلولان افتتاح می شود.

رضا هدایتی پنجم آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: سال 1400 تفاهمنامه مدرسه مخصوص کودکان اوتیسم در کرمان، در قالب پویش کرمان دانا به امضاء رسید که ساخت آن در شهر کرمان با مشارکت خیران و دولت آغاز شد و قرار است در چند روز آینده به بهره برداری برسد.

وی در خصوص روند ساخت و تکمیل مدرسه اوتیسم بیان کرد: این مدرسه در سال 1400 کلنگ زنی شد و مرحله اسکلت ساختمان، محوطه سازی و حصارکشی جزء تعهدات خیر بوده و تکمیل ساختمان آموزشی، موتورخانه و سامانه گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان انجام شده است.

هدایتی با بیان این مطلب که مدرسه استثنایی طیف اوتیسم در 12 آذرماه جاری روز جهانی معلولان به بهره برداری می رسد، افزود: در طراحی این مدرسه ضمن توجه به رنگ و شکل اتاق ها، از استخر شنا و مکان های مناسب برای آموزش این کودکان استفاده شده و عایق صدا و نور کافی نیز در کلاس های درس وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از شاخص ترین مدارس اوتیسم کشور در کرمان

بهره برداری از شاخص ترین مدارس اوتیسم کشور در کرمان