مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-13سياسي

انتخابات به پشتوانه مردم اجرا می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات تعیین کننده راهبردهای نظام است که با پشتوانه مردم اجرا خواهد شد لذا همه فعالیت های مسوولین باید پیوست انتخاباتی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: هر چقدر به برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم اهمیت و آثار آن بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن کاهش مشارکت و زیر سوال بردن مسئولان و نظام است، گفت: با اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف هیچ گونه شبهه ای نخواهیم گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: قانونگذار قانون را برای سال های طولانی نگارش می کند اما این قانون برای کسانی که حتی رای هم نداده اند نوشته شده است لذا این کار بسیار مهم تلقی می شود بنابراین انتخاب یک نماینده برای تصمیم گیری تمام امور مردم مهم است.

وی در ادامه نقش قانونگذاری و مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مردم با مردم و مردم با دولت را حائز اهمیت عنوان کرد.

ناهیدی مشارکت در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: دشمنان با روش های مختلف به دنبال برهم ریزی برگزاری انتخابات هستند در حالیکه انتخابات تعیین کننده راهبردهای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات به پشتوانه مردم اجرا می شود

انتخابات به پشتوانه مردم اجرا می شود