مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-03سياسي

از هم اکنون مردم را برای آمدن به پای صندوق های رأی ترغیب کنید


امام جمعه اصفهان یکی از اهرم های ترس دشمنان را قوت و نفوذ حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: تبیین دستاوردها و پیشرفت ها برای مردم امری مهم است و از هم اکنون مردم را برای آمدن به پای صندوق های رأی ترغیب کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در گردهمایی ائمه جمعه با اشاره به دلایل لزوم حمایت از مردم مظلوم غزه و مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حضرت امام(ره) بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی دفتر سفارت اسراییل را بست و دفتر فلسطین را باز کرد.

   امام جمعه اصفهان با بیان وابستگی مسلمانان به فلسطین و قدس به عنوان اولین قبله مسلمین گفت: قدس به مدت 15 سال اولین قبله مسلمانان بود و این یک افتخار است که پیامبر اسلام به طرف مسجد الاقصی نماز خواندند و سکوی پرواز پیامبر(ص) به معارج است.

وی افزود: جایی که بارکنا حوله است و این مبارک بودن به یک معنای ظاهری آن است که این سرزمین از نظر کشت و آب مبارک است و یک معنای دیگر این است که بسیاری از پیامبران خدا در این منطقه دفن هستند.

   آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر وجوب حمایت از مظلوم در برابر ظالم تصریح کرد: مسئله دیگر این است که ما وظیفه داریم اگر دو طایفه مومن با یکدیگر جنگید طرفدار مظلوم باشیم ، وَإِنْ طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ اقْتَتَلُوا فَأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هم اکنون مردم را برای آمدن به پای صندوق های رأی ترغیب کنید

از هم اکنون مردم را برای آمدن به پای صندوق های رأی ترغیب کنید