مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-29سياسي

از تردد تورهای گردشگری غیرمجاز جلوگیری می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه وجود تورهای گردشگری غیرمجاز را از مشکلات اصلی راهنمایان گردشگری عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه وجود تورهای گردشگری غیرمجاز را از مشکلات اصلی راهنمایان گردشگری عنوان کرد.

وحید امیری، امروز(هشتم آذر) در انتخابات هیات مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه، بااشاره به برخی از مشکلات راهنمایان گردشگری در کرمانشاه، اظهارکرد: یکی از بزرگترین مشکلات راهنمایان گردشگری، وجود تورهای گردشگری غیرمجاز است.

وی افزود: به منظور مقابله با فعالیت این دسته از تورهای گردشگری، با همکاری انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان تمهیداتی در نظر گرفته ایم که از جمله آنها شناسایی و معرفی این تورها به پلیس فتا است.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: بعلاوه، با پلیس راه هم مکاتباتی داشته ایم تا در مبادی ورودی و خروجی شهرها، در صورت مشاهده تورهای گردشگری، کارت شناسایی و مدارک لازم را از آنها بخواهند و اگر غیرمجاز بود، مانع از تردد آن شوند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم جلوی فعالیت تورهای غیرمجاز را بگیریم، به همکاری منسجم نیروی انتظامی در حوزه پلیس فتا و پلیس راه نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تردد تورهای گردشگری غیرمجاز جلوگیری می شود

از تردد تورهای گردشگری غیرمجاز جلوگیری می شود