مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-12سياسي

بابایی کارنامی: افزایش شفافیت از ویژگی های مثبت لایحه بودجه 1403 است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، کاهش چشمگیر کسری تراز عملیاتی، توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش شفافیت بودجه را از ویژگی های مثبت لایحه بودجه عنوان کرد.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، کاهش چشمگیر کسری تراز عملیاتی، توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش شفافیت بودجه را از ویژگی های مثبت لایحه بودجه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 1403 کل کشور در موافقت با کلیات این لایحه با بیان اینکه دلیل موافقت من عدالت در پرداخت ها و توجه به سیاست های کلی و احکام برنامه هفتم توسعه کشور است اظهار کرد: نباید از دولت توقع داشته باشیم که همه توقعات برنامه 5 ساله هفتم را در سال اول اجرای آن محقق کند بلکه ما توقع داریم که دولت زیرساخت های لازم در این زمینه را تامین کند.

نماینده مردم ساری در مجلس، کاهش چشمگیر کسری تراز عملیاتی، توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش شفافیت بودجه را از ویژگی های مثبت لایحه بودجه عنوان کرد و گفت: در بررسی جزییات لایحه حتما موارد مورد نظر مردم و مجلس بررسی می شود.

بابایی گفتب: از همکاران می خواهم که به کلیات لایحه بودجه رای دهند تا ثابت کنیم که تعامل بین دولت و مجلس وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی کارنامی: افزایش شفافیت از ویژگی های مثبت لایحه بودجه 1403 است

بابایی کارنامی: افزایش شفافیت از ویژگی های مثبت لایحه بودجه 1403 است