مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-05اقتصادي

بودجه 100 میلیاردی برای بازسازی استادیوم آزادی


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: در فاز اول قرار بود 300 میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار دهد که تقریبا 100 میلیارد را دریافت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از مخبر، معاون اول رییس جمهور و تیم مدیریتی او داشته باشم.

زمانی که بازسازی آزادی استارت خورد و مطالبات مردم این بود که آزادی دوباره به چرخه برگردد چون مدتی از چرخه خارج شده بود، تقریبا بودجه سال بسته شده بود و بودجه ای برای بازسازی وجود نداشت.

با نگاه ویژه مخبر و تیم مدیریتی او و جلساتی که با سازمان برنامه گذاشتند قرار شد در 3 فاز اعتبار مضاعفی به ما بدهند.

بحث اعتبارات بحث محدودیت منابع است، مخبر با نگاه ویژه ای که به این موضوع داشت در فاز اول صد میلیارد تومان بودجه تخصیص داد، سکوها به اتمام رسیده است.

من بارها گفتم در کار اجرایی کم و کاستی وجود دارد مهم این است که قسمت پر لیوان را ببینیم و کاری انجام شده باشد و برای ادامه راه کمک کنیم که کار صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: فشردگی بازی های لیگ سبب شد تا برای نصب سکوها با تاخیر مواجه شویم به دلیل این که هر بازی که برگزار می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 100 میلیاردی برای بازسازی استادیوم آزادی

بودجه 100 میلیاردی برای بازسازی استادیوم آزادی