مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-21بين الملل

رسانه صهیونیستی: جنگ غزه به مرزهای مصر کشیده می شود


یک رسانه صهیونیستی در گزارشی نوشت که ارتش این رژیم در مرحله بعدی، عملیات زمینی در مناطق هم مرز با مصر انجام خواهد داد.

- یک رسانه صهیونیستی در گزارشی نوشت که ارتش این رژیم در مرحله بعدی، عملیات زمینی در مناطق هم مرز با مصر انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم گزارش خود در مورد معضل بزرگ ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح در غزه که هم مرز با مصر است را با این جمله آغاز کرد: مصر چه خواهد گفت؟ این روزنامه آورده است: در جریان جنگ غزه تا این لحظه ارتش اسراییل از انجام عملیات زمینی گسترده در شهر رفح واقع در جنوب غزه و اطراف آن در مرزهای مصر امتناع کرد وانتظار می رود که این مساله در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مطرح شود.

در این گزارش آمده است: کابینه اسراییل برای انجام عملیات زمینی در شهر رفح و منطقه صلاح الدین (فیلادلفیا) برنامه ریزی می کند و زمانی که این تصمیم به طور نهایی اتخاذ شد،یک عملیات پاکسازی کامل در این شهر هم مرز مصر انجام خواهد داد؛ همان گونه که در دیگر بخش های غزه این اتفاق رخ داد.

این روزنامه صهیونیستی می نویسد: تا این لحظه ارتش اسراییل به حملات هوایی در محور صلاح الدین در مرزهای مصر اکتفا کرده است، به رغم اینکه گفته می شود زیرساخت های نظامی و غیرنظامی جنبش حماس همچنان در این منطقه پا برجا بوده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیستی: جنگ غزه به مرزهای مصر کشیده می شود

رسانه صهیونیستی: جنگ غزه به مرزهای مصر کشیده می شود