مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-12سياسي

در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با وزیر بهداشت چه گذشت؟


کمیسیون اصل نود مجلس مصوب کرد که وزارت بهداشت ظرف یک ماه آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت را به گونه ای تدوین کند که بر مبنای استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با حضور وزیر بهداشت، رییس سازمان غذا و دارو، معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی و مدیرکل دفتر سیاست گذاری علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، گفت: در این جلسه موضوع اجرای آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت و همچنین تخلف سازمان غذا و دارو در اعطای مجوز انحصاری دارورسانی درب منزل به یک شرکت خاص که در کمیته فنی، عمرانی و اقتصادی کمیسیون با مسئولیت حجت الاسلام نصرالله پژمانفر صورت گرفته است، بررسی شد.

وی افزود: وزیر بهداشت در ابتدا با اشاره به آخرین اقدامات این وزارتخانه در راستای اجرای قانون و حمایت از شرکت های دانش بنیان، توضیحاتی در خصوص آیین نامه هیأت وزیران ارائه کرد.

خضریان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد ایرادات پیش نویس آیین نامه موضوع ماده 8 هیأت وزیران با تمرکز بر محوریت شرکت های دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با وزیر بهداشت چه گذشت؟

در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با وزیر بهداشت چه گذشت؟