مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-25اقتصادي

قم در حال رسیدن به جایگاه های بین المللی در حوزه کفش است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه در نمایشگاه مترکس بسیاری از ظرفیت ها و داشته های مواد اولیه و تکنولوژی کفش معرفی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود سیجانی شب گذشته در بازدید از نمایشگاه مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران-قم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با حضور در این نمایشگاه، شاهد برپایی غرفه های پویا، به روز و عالی بودیم.

وی با اشاره به اینکه انجمن کفش قم با برگزاری این نمایشگاه پرچم قم را در این صنعت بالا برد، مطرح کرد: قم در صنعت کفش ماشینی حرف اول را می زند و این نمایشگاه توانسته ظرفیت های بالقوه را بالفعل کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه بسیاری از ظرفیت ها و داشته های مواد اولیه و تکنولوژی کفش معرفی شده است، عنوان کرد: قم در حال رسیدن به جایگاه های بین المللی در حوزه کفش است.

وی با اشاره به اینکه امروز از کالامحوری به سمت سرمایه محوری پیش می رویم، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه اهمیت بسیاری در عرصه معرفی توانمندی های داخلی دارد و استان قم به یک مرجع در عرصه کفش تبدیل شده است.

سیجانی تصریح کرد: با اشاره به اینکه این نمایشگاه نقطه آغازین است، یادآور شد: اگر حمایت های لازم از این نمایشگاه صورت گیرد، قطعاً د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در حال رسیدن به جایگاه های بین المللی در حوزه کفش است

قم در حال رسیدن به جایگاه های بین المللی در حوزه کفش است