مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-26بين الملل

رسانه مصری: اسراییل درباره ورود کمک های انسانی تسلیم خواسته های حماس شد


رسانه های مصری تایید کردند که رژیم صهیونیستی در راستای استمرار اجرای توافق خود با جنبش حماس، 100 دستگاه کامیون دیگر را به غزه منتقل کرد و برخی از این کامیون ها وارد شمال نوار غزه شدند.

- رسانه های مصری تایید کردند که رژیم صهیونیستی در راستای استمرار اجرای توافق خود با جنبش حماس، 100 دستگاه کامیون دیگر را به غزه منتقل کرد و برخی از این کامیون ها وارد شمال نوار غزه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه خبری القاهره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی 100 دستگاه کامیون دیگر را به نوار غزه منتقل کرد و برخی از این کامیون ها وارد شمال نوار غزه شدند.

این وبگاه گزارش داد، مصر مساله پرواز پهپادها بر فراز جنوب نوار غزه را بررسی خواهد کرد تا از عدم پرواز آنها اطمینان حاصل کند.

این اقدامات برای اطمینان از عمل کردن رژیم صهیونیستی به خواسته های حماس انجام می شوند و گردان های القسام نیز عصر شنبه از آزادسازی گروه دوم از اسرای صهیونیست خودداری کرد تا از پایبندی رژیم صهیونیستی به بندهای توافق میان دو طرف اطمینان یابد.

بر اساس اعلام هماهنگ کننده عملیات حکومت رژیم صهیونیستی، این کامیون ها فقط شامل مواد غذایی، آب، تجهیزات سرپناه و تجهیزات پزشکی هستند.

روز شنبه 200 کامیون پر از تجهیزات بشردوستانه وارد غزه شدند و به سمت سازمان های امدادی بین المللی فعال در نوار غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مصری: اسراییل درباره ورود کمک های انسانی تسلیم خواسته های حماس شد

رسانه مصری: اسراییل درباره ورود کمک های انسانی تسلیم خواسته های حماس شد