مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-14ورزشي

تنها بازیکن خراسانی دربی امروز را بشناسید!


پس از حواشی بسیار درباره زمان بازی، انتخاب داور، سیستم ویدئویی VAR و.

بالاخره جوجه شماری آخر پاییز فرا رسید و حالا باید ببینیم از میان دو تیم استقلال و پرسپولیس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فقط چند دقیقه تا سوت آغاز بازی دربی تهران مانده است.

شهرآورد به خودی خود دیداری حساس و مهم است حتی دیدار دوستانه آن، چه برسد به حالا که با صدرنشینی استقلال و حال خوب پرسپولیس پس از خارج شدن از شوک حذف از آسیا و رسیدن به امتیاز 20 و چهار امتیازی صدرنشین، قرار است رقبای سنتی مقابل هم قرار بگیرند و این حساسیت به اوج رسیده است.

اولین دربی با VAR و امیدواری مشهدی ها برای تجهیز ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) شهرآورد 102 یک دیدار تاریخی است فارغ از هر نتیجه ای که در آن رقم بخورد.

این نخستین شهرآورد سرخابی هاست که قرار است با استفاده از VAR برگزار شود و در واقع اولین دیدار باشگاهی ایران خواهد بود که در آن از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده خواهد شد.

شاید این دیدار سنتی سرآغاز ورود VAR به مسابقات باشگاهی ایران باشد و روند تجهیز ورزشگاه های کشورمان به این فناوری سرعت بگیرد.

با این تغییر شاید باید منتظر مجهزشدن ورزشگاه های مشهد به این سیستم کمک داور هم باشیم! تنها یک خراسانی در ترکیب دربی استقلال و پرسپولیس؛ او کیست؟ تا ساعتی پیش درباره ترکیب دو تیم گمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها بازیکن خراسانی دربی امروز را بشناسید!

تنها بازیکن خراسانی دربی امروز را بشناسید!