مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-13سياسي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و دوم آذر 1402هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و دوم آذر 1402هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با تاکید بر اهتمام همه مسئولان به افزایش مشارکت اجتماعی افزود: مشارکت در انتخابات یکی از جلوه های مشارکت اجتماعی است، اما لازم است همه وجوه و جلوه های این مشارکت در راستای مردمی سازی امور و حضور و شرکت مردم در شئون اجتماعی مختلف مورد توجه باشد.

در این جلسه رییس بانک مرکزی هم گزارشی از تداوم کاهش رشد نقدینگی و پایه پولی ارائه کرد.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سلاجقه رییس سازمان محیط زیست و سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت را می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟