مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-29سياسي

اسلامی: آژانس به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند


رییس سازمان انرژی اتمی در واکنش به تهدیدهای اتمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: مسئولیت هر گونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسئولیت هر گونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است، زیرا رژیم صهیونیستی ان پی تی و پادمان را امضا نکرده است و امروز این رژیم در حال تهدید جهان با بمب اتمی است.

وی افزود: قبل از جلسه شورای حکام طی نامه ای به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به وی گفتم که وزیر رژیم صهیونیستی به صراحت، فلسطینی ها را تهدید به استفاده از سلاح هسته ای کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی مهرماه در سازمان ملل و در جلسه اجلاس مجمع عمومی گفت که باید ایران را با تهدیدات هسته ای مواجه کنیم و مطرح کرد که باید از سلاح هسته ای علیه ایران استفاده کنیم.

اسلامی بیان داشت: ما به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی این موضوع را تاکید کردیم که شما برای عدم اشاعه، مسئولیت دارید و وقتی که شما در برابر طرفی که نه ان پی تی را امضا کرده و نه متعهد به پادمان است و هیچ گونه اجازه دسترسی به آژانس هم نمی دهد و به صراحت هم اعلام می کند که از سلاح هسته ای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: آژانس به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند

اسلامی: آژانس به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند