مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:062023-12-09اقتصادي

پرداخت 6 هزار و 500 فقره تسهیلات حاصل سفر اول رییس جمهور به گلستان


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: در راستای دور اول سفر رییس جمهور به استان گلستان در اسفند سال 1400، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هانی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سفر اول، اکثر متقاضیان مشکلاتی از قبیل کمک هزینه درمان، ودیعه مسکن، تعمیر مسکن و کمک هزینه تحصیلی داشتند که با اعطای این تسهیلات گامی برای رفع آن برداشته شد.

وی بیان کرد: مبلغ پرداختی به هر فرد 150 میلیون ریال بود و کل اعتبار پرداخت شده به شهروندان و متقاضیان 950 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان افزود: تقاضای این افراد از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت سامد در روز سفر دریافت شد و در شش ماه اول سال 1401 برای پرداخت تسهیلات اقدامات لازم انجم شد.

محمدی ادامه داد: علاوه بر این وام به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی خاص سفر رییس جمهور با مشارکت دستگاه های صندوق کارآفرینی امید، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد حضرت امام (ره) استان یک هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

پایان پیام/83004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6 هزار و 500 فقره تسهیلات حاصل سفر اول رییس جمهور به گلستان

پرداخت 6 هزار و 500 فقره تسهیلات حاصل سفر اول رییس جمهور به گلستان